Missljud 900 (mp3-fil att lyssna på!)

Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Missljud 900 (mp3-fil att lyssna på!)

  • Författare
    Inlägg
    • september 6, 2006 kl. 20:25 #14794

      Hallåj,

      Min ögonsten (en 900i -88) har nu börjat ge ifrån sig ett skorrande/skrapande ljud från motorn som inte hörs vid tomgång men vid varvtal från c:a 2000 och uppåt (ljudets frekvens följer motorns varvtal). Någon som vet vad det kan vara? Här finns ett ljudklipp att lyssna på:

      missljud_short.mp3

      Man hör det tydligt c:a 5-6 sekunder in på klippet samt de sista 3 sekundrarna.

      Jag har en liten idé om vad det kan vara, men eftersom jag kan ha helt fel också så väntar jag med att säga nå’t för att inte påverka gissningarna…

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.