Saabar i ugnen
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2007-12-14 05:24 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Idag har det bakats pepparkakor!
Vad det har med Saabklubben att göra? Tja, så här ser de ut:
![]()
(Jodå, de är gjorda från mått, har inte riktigt tålamod att skära ut varje kaka med kniv. Det lilla ordnade jag till själv av ett vanligt bilmått från ICA. Det stora var dock ursprungligen ett stort hjärta innan en händig svärfar gick lös på det.)
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem