Saabar i ugnen

Forum / Övrigt / Allmänt / Saabar i ugnen

  • Författare
    Inlägg
    • december 14, 2007 kl. 00:07 #17175

      Idag har det bakats pepparkakor!

      Vad det har med Saabklubben att göra? Tja, så här ser de ut:

      (Jodå, de är gjorda från mått, har inte riktigt tålamod att skära ut varje kaka med kniv. Det lilla ordnade jag till själv av ett vanligt bilmått från ICA. Det stora var dock ursprungligen ett stort hjärta innan en händig svärfar gick lös på det.)

        december 14, 2007 kl. 05:24 #115870

        snyggt, de ser riktigt goda ut 😉

      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.