Dörrar till 900
- Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 2009-04-04 19:57 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Dörrar till 900
Hej.
Sitter i tankar hur jag ska fixa mina dörrar till min 900 Aero -84.
Hade två gamla 900 dörrar stående, men där är inga hål för att fästa kjolarna.
Någon som vet när det kom hål på alla 900??
Någon som bytt hela yttre dörrplåten?? Är där hål i den som finns på bild hos mekonomen?
Eller har någon här 2 bra dörrar där man bara behöver byta botten på dom.
Mvh
Johannes
Jeg hadde en 1988 900 3 dørs, og der var det festehull for skinnene under sidelisten.
Been a Saab owner since 1987.
I have owned at least 50 Saabs, mainly older Saabs.
1960 93F
1967 96 Monte Carlo 850
1975 96 V4
1989 900i 8V 5 dørs
1992 900S 5 dørs
2008 9-3 SC Aero ttid
2009 9-3 SC tid
Hej
Kollat runt lite på skroten, Ska kolla några till med det verkar svårt att hitta dörrar,
Alla 900 99 åker i pressen direkt säger dom.
Johannes
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem