Tack för SAAB dagarna

  • Författare
    Inlägg
    • Anonym
      juli 19, 2009 kl. 19:20 #20458

      Tack till alla som anordnade dessa saabdagar ni lyckades.

        juli 19, 2009 kl. 21:42 #143017

        Instämmer till fullo ! Dessutom Tack till alla trevliga Saabare man mötte !

          juli 19, 2009 kl. 21:57 #143019

          Hej

          Riktigt kul, mycket Saab och trevligt folk!!

          Dessutom några fynd på en mycket bra marknad, jag är helnöjd.

          Tack till alla som gjorde detta möjligt!

          Mvh Daniel

            juli 19, 2009 kl. 22:08 #143022

            Ja det var en trevlig träff, tack!

              juli 20, 2009 kl. 06:53 #143027

              Instämmer.

                juli 20, 2009 kl. 09:32 #143030

                Tack för en kanonhelg!

                Mycket väl genomfört!

                ng9-3AeroCab, OG900 T16, og900Cab

                  juli 20, 2009 kl. 17:28 #143049

                  Stort tack !!! Till alla .
                  Ännu en super helg som förgyller livet !!
                  Kul är ju också att man för träffa en hel del som finns här på forumet !!
                  I verkligheten . För jag tycke ju att det är ju roligar att vara i verkstaden än
                  har på forumet !!

                  Bengt M

                    juli 20, 2009 kl. 20:00 #143057

                    Sier de samme! Stor takk til alle som stod bak arrangementet!
                    Trivelig å treffe så mange Saab-frender også.

                    Been a Saab owner since 1987.
                    I have owned at least 50 Saabs, mainly older Saabs.

                    1960 93F
                    1967 96 Monte Carlo 850
                    1975 96 V4
                    1989 900i 8V 5 dørs
                    1992 900S 5 dørs
                    2008 9-3 SC Aero ttid
                    2009 9-3 SC tid

                      juli 20, 2009 kl. 20:18 #143059

                      Vill också tacka för en trevlig, givande träff.

                      utbudet på bilar var optimalt. Mycket överskådligt.

                      Kul att träffa alla trevliga människor.

                        juli 22, 2009 kl. 16:50 #143118

                        mycke trevligt!
                        TTuffe

                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.