Tack för SAAB dagarna
- Detta ämne har 9 svar, 10 deltagare, och uppdaterades senast 2009-07-22 16:50 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Tack för SAAB dagarna
Instämmer till fullo ! Dessutom Tack till alla trevliga Saabare man mötte !
Sier de samme! Stor takk til alle som stod bak arrangementet!
Trivelig å treffe så mange Saab-frender også.
Been a Saab owner since 1987.
I have owned at least 50 Saabs, mainly older Saabs.
1960 93F
1967 96 Monte Carlo 850
1975 96 V4
1989 900i 8V 5 dørs
1992 900S 5 dørs
2008 9-3 SC Aero ttid
2009 9-3 SC tid
Vill också tacka för en trevlig, givande träff.
utbudet på bilar var optimalt. Mycket överskådligt.
Kul att träffa alla trevliga människor.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem