ng900 i Trafikmagasinet
- Detta ämne har 3 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 2012-02-18 13:32 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / NG900/OG9-3 / ng900 i Trafikmagasinet
Litet kul inslag 🙂 Fick mig att gilla min ng900R ännu lite mer!
http://www.youtube.com/watch?v=mIlCVHAEQ2A” onclick=”window.open(this.href);return false;
@Pershav wrote:
Litet kul inslag 🙂 Fick mig att gilla min ng900R ännu lite mer!
http://www.youtube.com/watch?v=mIlCVHAEQ2A” onclick=”window.open(this.href);return false;
Hehe-
bilen dom testar finns kvar än 😛
Fabrikat: SAAB 900 2,0I DC55A
Färg: BRUN
Fordonsår: 1994
I trafik första gången i Sverige: 1993-07-06
Antal ägare: 12
Senast godkända besiktning: 2011-04-04
Vägmätarställning, km: 270113
Finns ju ett faktafel också: Turbomotorn med 150hk och 136 kw?? 🙄 😮
Bilar:
2x og900: 1x og900 T16 LUX 1984 45000 mil (sommarbil/finbil nr 1), 1x og900s 1990 (till salu)
Ng9-5 Aero BioPower XWD 2011, Mackan steg 3 ca 340-350 hk(bruksbil sommarhalvåret)
Ng9-3 Aero Nevs 2014 1500 aldrig vinterkörd mil (sommar/finbil nr 2)
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem