ng900 i Trafikmagasinet

Forum / Modellspecifika forum / NG900/OG9-3 / ng900 i Trafikmagasinet

  • Författare
    Inlägg
    • december 29, 2011 kl. 20:55 #25697

      Litet kul inslag 🙂 Fick mig att gilla min ng900R ännu lite mer!

      http://www.youtube.com/watch?v=mIlCVHAEQ2A” onclick=”window.open(this.href);return false;

        december 29, 2011 kl. 21:11 #188597

        @Pershav wrote:

        Litet kul inslag 🙂 Fick mig att gilla min ng900R ännu lite mer!

        http://www.youtube.com/watch?v=mIlCVHAEQ2A” onclick=”window.open(this.href);return false;

        Hehe-
        bilen dom testar finns kvar än 😛

        Fabrikat: SAAB 900 2,0I DC55A
        Färg: BRUN
        Fordonsår: 1994

        I trafik första gången i Sverige: 1993-07-06

        Antal ägare: 12

        Senast godkända besiktning: 2011-04-04

        Vägmätarställning, km: 270113

          februari 18, 2012 kl. 10:05 #188321

          Coolt

            februari 18, 2012 kl. 13:32 #189448

            Finns ju ett faktafel också: Turbomotorn med 150hk och 136 kw?? 🙄 😮

            Bilar:
            2x og900: 1x og900 T16 LUX 1984 45000 mil (sommarbil/finbil nr 1), 1x og900s 1990 (till salu)
            Ng9-5 Aero BioPower XWD 2011, Mackan steg 3 ca 340-350 hk(bruksbil sommarhalvåret)
            Ng9-3 Aero Nevs 2014 1500 aldrig vinterkörd mil (sommar/finbil nr 2)

          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.