Nya numret av klassiker…och CM

Forum / Övrigt / Allmänt / Nya numret av klassiker…och CM

  • Författare
    Inlägg
    • april 19, 2012 kl. 19:28 #25809

      Fina reportage om Saab 99 och 900 Turbo samt 9000 Talladega i nya numret…

      Tror vissa personer figurerar här:-)

      Ha det!

      Hälsn Jan

        april 20, 2012 kl. 07:33 #190307

        Kul! Ja, i Classic Motor så figurerar en viss 1984 T16 Lux Sedan som jag numera äger helt och hållet, det gjorde jag eg redan när Karl gjorde repotaget för dom, men det var ju han och jag som köpte och räddade bilen ursprungligen! Lösnummret är ute början nästa vecka, tålmodig väntan…… :wacko

        Klassikers repotage låter ju hel-nice, hoppas den ligger i lådan och väntar på mig ikväll! Jag tror det är Cabmanges talla där också va? Isåfall har hans bilar vart med i Vintage, Classic Motor (Det är hans 99 i den ihop med min LUX) och Klassiker. Bra jobbat!

      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.