Nya numret av klassiker…och CM
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2012-04-20 07:33 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Kul! Ja, i Classic Motor så figurerar en viss 1984 T16 Lux Sedan som jag numera äger helt och hållet, det gjorde jag eg redan när Karl gjorde repotaget för dom, men det var ju han och jag som köpte och räddade bilen ursprungligen! Lösnummret är ute början nästa vecka, tålmodig väntan…… :wacko
Klassikers repotage låter ju hel-nice, hoppas den ligger i lådan och väntar på mig ikväll! Jag tror det är Cabmanges talla där också va? Isåfall har hans bilar vart med i Vintage, Classic Motor (Det är hans 99 i den ihop med min LUX) och Klassiker. Bra jobbat!
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem