Blinkers fungerar inte – og900 S -91

Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Blinkers fungerar inte – og900 S -91

  • Författare
    Inlägg
    • maj 22, 2014 kl. 05:46 #26518

      Imorse när jag tog gammelsaaben till jobbet så slutade blinkersen fungera. 🙄
      När jag kom fram till jobbet så kollade jag säkringen och den var hel… Varningsblinkersen fungerar också fint.

      Är det spaken som tackat för sig eller vad kan det vara för kul denna gång?

      /Ankaret

      Saab 900i -85

        maj 22, 2014 kl. 10:58 #198118

        Reläet klickar inte ens om blinkar höger eller vänster eller?

        Jag hade provat byta spak.

          maj 22, 2014 kl. 12:12 #198119

          Sprutade in lite eketronikrengöring i spaken och nu funkar det fint igen.
          Spännande med gamla bilar 🙂

          Saab 900i -85

            maj 22, 2014 kl. 13:00 #198120

            Som när vi tar oss en liten snaps; då funkar det igen!

            Mvh Johannes

            Bor i Sjöbo, bra på gamla bromsar bl a!

          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.