Blinkers fungerar inte – og900 S -91
- Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 2014-05-22 13:00 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Blinkers fungerar inte – og900 S -91
Imorse när jag tog gammelsaaben till jobbet så slutade blinkersen fungera. 🙄
När jag kom fram till jobbet så kollade jag säkringen och den var hel… Varningsblinkersen fungerar också fint.
Är det spaken som tackat för sig eller vad kan det vara för kul denna gång?
/Ankaret
Saab 900i -85
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem