Tryckplatta og900 T-16

Forum / Sälj/Köp / Delar, köpes och efterlyses / Tryckplatta og900 T-16

  • Författare
    Inlägg
    • mars 14, 2018 kl. 21:12 #441799

      Någon som har en fräsch tryckplatta till T-16 og 900 över till mig??????

        mars 14, 2018 kl. 21:40 #441801

        årsmodell?

        och var finns du?

        kanske har en 90-93 platta

          mars 16, 2018 kl. 14:20 #441827

          Hej, spelar väl ingen roll har en 88:a aero,kan väl åka med 220mm och 215 mm lamell spelar väl ingen roll? Finns utanför Nässjö,pris på den?

            mars 16, 2018 kl. 14:23 #441828

            Jo det spelar roll.

            90-93 turbo tryckplatan har inte samma bultdelning som dom tidigare. däremot har dom samma som 9000 med B202

              mars 16, 2018 kl. 14:36 #441829

              Skall kolla, tror jag har ett sådant svänghjul, men sen spelar det väl ingen roll med 215 mm lamell?

            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.