Ett tack o en julhälsning!
- Detta ämne har 4 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast 2018-12-20 20:02 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Klubbinformation / Styrelsen informerar / Hemsidan / Ett tack o en julhälsning!
Jag vill tacka styrelsen med flera för julgåva och hälsning samt
passa på att önska alla en God Jul och Ett Gott Nytt År!
Bengt Åkesson
Saab Skåniasektionen
bengt@akesson-motorsport.se
Tack för en gedigen ideell insats ännu ett år!????
96 V4 1975 ”Bollen”
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem