Ett tack o en julhälsning!

Forum / Klubbinformation / Styrelsen informerar / Hemsidan / Ett tack o en julhälsning!

  • Författare
    Inlägg
    • december 17, 2018 kl. 15:49 #452738

      saabjulkort

      Jag vill tacka styrelsen med flera för julgåva och hälsning samt
      passa på att önska alla en God Jul och Ett Gott Nytt År!

      Bengt Åkesson
      Saab Skåniasektionen

      bengt@akesson-motorsport.se

      Attachments:
        december 17, 2018 kl. 15:54 #452742

        Tack detsamma.

        God jul och gott nytt år.

          december 17, 2018 kl. 18:15 #452752

          Tack för en gedigen ideell insats ännu ett år!????

          96 V4 1975 ”Bollen”

            december 20, 2018 kl. 13:07 #452892

            Instämmer i ovan. Stort tack för det arbete som ni gör för alla oss andra!

              december 20, 2018 kl. 20:02 #452902

              Instämmer!

            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.