Avslutad

  • Författare
    Inlägg
    • oktober 26, 2019 kl. 14:34 #464414

      • Detta ämne redigerades för 6 år, 8 månader sedan av jonathan p.
      • Detta ämne redigerades för 6 år, 8 månader sedan av jonathan p.
      • Detta ämne redigerades för 6 år, 8 månader sedan av jonathan p.
      • Detta ämne redigerades för 6 år, 6 månader sedan av jonathan p.
        november 8, 2019 kl. 18:15 #464610

        Detta inlägg är återskapat efter datorstrul hos internetleverantören

        Wasp
        Deltagare
        Hej! Är bilen ”original” bortsett från byte till vänsterstyrd? Är det en lättrycks eller fulltrycksturbo?

        SAABoholic

        96 -64 grå trubbnos
        96 -73 blå
        95 -74 Indisk gul // Står på bakhjul & 2 pallbockar i garaget, riktar just en gammal krockskada.....
        96 -76 gul/beige
        96 GL Super -79 Alabastergul // Står och väntar på sin tur utanför garaget
        96 GL Super -79 Alabastergul // Min dagliga bil
        9-5 Linearsport Sp -03 manuell // Vintersläden
        9_3 TTID AERO -08 Metas favoritbil

          november 8, 2019 kl. 18:15 #464611

          Detta inlägg är återskapat efter datorstrul hos internetleverantören

          jonathan p
          Deltagare
          Bilen är väl relativt original, men inredningen är gjord av sadelmakare i England och lacken är MC gul med en smula pearl. Den är fulltryck nu 180hk med rödbox dock inreggad som lättryckare.
          Bilen finns i Skåne i orten Höllviken!

          SAABoholic

          96 -64 grå trubbnos
          96 -73 blå
          95 -74 Indisk gul // Står på bakhjul & 2 pallbockar i garaget, riktar just en gammal krockskada.....
          96 -76 gul/beige
          96 GL Super -79 Alabastergul // Står och väntar på sin tur utanför garaget
          96 GL Super -79 Alabastergul // Min dagliga bil
          9-5 Linearsport Sp -03 manuell // Vintersläden
          9_3 TTID AERO -08 Metas favoritbil

            november 8, 2019 kl. 18:16 #464612

            Detta inlägg är återskapat efter datorstrul hos internetleverantören

            Wasp
            Deltagare
            Så det är en 900S i original? Bilen är omlackad men original en Monte Carlo gul från fabrik?

            SAABoholic

            96 -64 grå trubbnos
            96 -73 blå
            95 -74 Indisk gul // Står på bakhjul & 2 pallbockar i garaget, riktar just en gammal krockskada.....
            96 -76 gul/beige
            96 GL Super -79 Alabastergul // Står och väntar på sin tur utanför garaget
            96 GL Super -79 Alabastergul // Min dagliga bil
            9-5 Linearsport Sp -03 manuell // Vintersläden
            9_3 TTID AERO -08 Metas favoritbil

              november 8, 2019 kl. 18:18 #464613

              Detta inlägg är återskapat efter datorstrul hos internetleverantören

              Regin
              Deltagare
              Wasp skrev:
              Så det är en 900S i original? Bilen är omlackad men original en Monte Carlo gul från fabrik?
              Har du läst igenom projekttråden på bilen –
              tror många av dina frågor samt funderingar kan besvaras där

              https://saabklubben.se/forum/amne/mcy/

              SAABoholic

              96 -64 grå trubbnos
              96 -73 blå
              95 -74 Indisk gul // Står på bakhjul & 2 pallbockar i garaget, riktar just en gammal krockskada.....
              96 -76 gul/beige
              96 GL Super -79 Alabastergul // Står och väntar på sin tur utanför garaget
              96 GL Super -79 Alabastergul // Min dagliga bil
              9-5 Linearsport Sp -03 manuell // Vintersläden
              9_3 TTID AERO -08 Metas favoritbil

            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.