Isåka 11/2 på sjön Ässen utanför Hedemora

Forum / Lokalsektioner / Dalasektionen / Isåka 11/2 på sjön Ässen utanför Hedemora

  • Detta ämne är tomt.
  • Författare
    Inlägg
    • februari 7, 2023 kl. 07:25 #500488

      Det är för kort varsel för att göra en riktig träff, men jag vill iaf upplysa om att det är isåka på gång i helgen, på samma sjö/bana vi tänkte ha träffen på för en dryg månad sedan. Det är bara att dyka upp! Är det många intresserade kan vi mötas upp innan och åka kortege, det är en bit upp på skogen mellan Hedemora – Söderbärke, så det är fullt möjligt att åka vilse. 🙂

      Screenshot_20230207_071242_Facebook

        februari 8, 2023 kl. 07:20 #500505

        Hej!

        Bra initiativ Krister 👍

        Mvh

        Mathias

      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.