Isåka 11/2 på sjön Ässen utanför Hedemora
- Detta ämne är tomt.
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Lokalsektioner / Dalasektionen / Isåka 11/2 på sjön Ässen utanför Hedemora
Det är för kort varsel för att göra en riktig träff, men jag vill iaf upplysa om att det är isåka på gång i helgen, på samma sjö/bana vi tänkte ha träffen på för en dryg månad sedan. Det är bara att dyka upp! Är det många intresserade kan vi mötas upp innan och åka kortege, det är en bit upp på skogen mellan Hedemora – Söderbärke, så det är fullt möjligt att åka vilse. 🙂
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem