Saabträff med Göteborgssektionen den 13 juni!
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2024-07-01 21:53 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Lokalsektioner / Göteborgssektionen / Saabträff med Göteborgssektionen den 13 juni!
Saabträff på Hönö/Öckerö!
Den 13 juli bjuder Göteborgssektionen in till Saabträff som denna gång hålls i på Hönö/Öckerö i Göteborgs norra skärgård.
Samling sker vid Biltema Backaplan (Östra Magårdsvägen 4) mellan 09.45 och 10.20. Avfärd mot färjeläget vid Lilla Varholmen sker vid 10.30.
Vid ca. kl. 11:00 (flexibel tid beroende på ankomsttid) samlar vi ihop bilarna vid Willys Hemma Hönö, Tärnvägen 17. Vi hoppas att alla bilar har möjlighet att komma med samma färja men väntar in nästa färja om bilar blir kvar (färjeavgångar sker var 10:e minut med 13 minuters överfart). För er som önskar åka ut till öarna direkt är välkomna att mötas upp på denna plats.
På Hönö/Öckerö finns ett antal samlingsplatser som är aktuella för träffen och uppställning av bilar och vi håller det lite öppet angående vilken plats vi väljer i slutändan eftersom vi vill vara säkra på att alla får plats. Tillgänglighet kommer emellertid att kontrolleras av folk i god tid i förväg och kommer att vara bestämt vid ankomsten till Willys Hemma på Hönö.
Var och en ansvarar för att medtaga eget fika/picknick. På Hönö finns både ICA och Willys så möjlighet till inköp finns på plats.
Vi reserverar oss emellertid för ändringar och dessa meddelas i sådana fall via sektionens Facebooksida eller här på forumet.
Varmt välkomna önskar Göteborgssektionen!
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem