Saab 99 ’73, bra inredning, brun, köpes.
- Detta ämne har 2 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 2025-10-06 06:56 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Sälj/Köp / Delar, köpes och efterlyses / Saab 99 ’73, bra inredning, brun, köpes.
Letar inredning i vettigt skick till bilen på bild.
Hej Krister!
Idag var jag på Malsta Bildemontering (Norrtälje). De har en SAAB 99 72 mörkgrön med brun inredning.
Stolarna är nog OK eftersom de har överdrag. På baksätet har dock solen gjort sitt i ovankant. Jag tog dörrsidorna behöver två intakta stommar
eller hela mörkt olivgröna sidor till min Verona gröna som har kexig masonit. Byter om det skulle vara så.
[Svara gärna på min fråga till Dig i tråden om 5-växlat på en 99 -74. Du skrev att drivaxlarna är för långa på -74 för 5-växlad låda.
Jag har en -73 som mina plåtisar lagt i en 900 EMS -80 motor med 5 växlad låda utan att larma om något galet. TACK!]
Mvh
Adam
Mvh Adam Zdunek
SAAB 99L 1973 2D Veronagrön
SAAB 900S 1991 3D Talladegaröd
SAAB 99GLi 1981 2D Blåmetallic
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem