Saab 93 B från 1958 åter ute på vägarna
- Detta ämne har 3 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 2012-05-26 22:34 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Saab 93 B från 1958 åter ute på vägarna
Hej allihop
Sista veckan har det hänt en del, förra fredagen registreringsbesiktigades den och idag kontrollbesiktigades den med godkänt resultat!

Tack alla er som hjälp mig under det år jag pysslat med bilen. Ett speciellt stort tack till ”Matthias R” och ”Rally” här på formumet som svarat på alla mina knasiga frågor.
Några bilder finns på: http://www.garaget.org/?car=258108
/Pär
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem