Saab 93 B från 1958 åter ute på vägarna

Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Saab 93 B från 1958 åter ute på vägarna

  • Författare
    Inlägg
    • maj 26, 2012 kl. 15:47 #6191

      Hej allihop

      Sista veckan har det hänt en del, förra fredagen registreringsbesiktigades den och idag kontrollbesiktigades den med godkänt resultat!

      Tack alla er som hjälp mig under det år jag pysslat med bilen. Ett speciellt stort tack till ”Matthias R” och ”Rally” här på formumet som svarat på alla mina knasiga frågor.

      Några bilder finns på: http://www.garaget.org/?car=258108

      /Pär

        maj 26, 2012 kl. 15:56 #44106

        Underbart! :AP Vilken tjusig patina!

          maj 26, 2012 kl. 17:21 #44111

          Bra jobbat :AP :AP :CH
          Mvh Ove Hällström

            maj 26, 2012 kl. 22:34 #44114

            :AP :AP Grattis :AP :AP

          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.