Överst på garaget.org

Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / Överst på garaget.org

  • Författare
    Inlägg
    • oktober 26, 2012 kl. 16:08 #6844

      Hamnade helt plötsligt överst på ”Garaget rekommenderar” och har fått massor med positiva kommentarer på kort tid! Riktigt kul!

      http://www.garaget.org

      /Mats

        oktober 26, 2012 kl. 21:43 #48921

        kul!! :banana:

          oktober 27, 2012 kl. 06:07 #48923

          Så har du også et veldig fint eksemplar av en 96 :CH

          Been a Saab owner since 1987.
          I have owned at least 50 Saabs, mainly older Saabs.

          1960 93F
          1967 96 Monte Carlo 850
          1975 96 V4
          1989 900i 8V 5 dørs
          1992 900S 5 dørs
          2008 9-3 SC Aero ttid
          2009 9-3 SC tid

            oktober 27, 2012 kl. 06:48 #48925

            Extra kul att det är på just garaget :AP

              oktober 27, 2012 kl. 08:48 #46853

              …tänkte jag skulle gå in och sälla mig till betygsättarna, men den var redan ”vrålåk” noterad av mig 😉 – grattis!

                oktober 29, 2012 kl. 21:16 #49007

                Ja det är riktigt bra när dom visar upp riktiga bilar på Garaget bland alla riskokare. :race

                  november 6, 2012 kl. 19:48 #49348

                  Stort grattis!

                  Hade själv glömt att betygsätta den trots att den fanns med som ”favorit”, FB-gillade för säkerhetsskull också! 😉

                  Johan

                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.