Många 96:or
- Detta ämne har 6 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast 2002-05-04 22:44 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / Många 96:or
Normalt är det inte så ofta men ser 96:or ute i trafiken, åtminstone inte i mina hemtrakter. När jag i söndags skulle köra från Lund med min 68:a kom det upp en V4 bakifrån, som sedan följde mig några kilomter. När jag kommer tillbaks några timmar senare hammnar jag bakom en väldigt fin 69:a. Och när jag igår var ute och körde igen stötte jag på en 61:a….
Du skulle ha kommit upp till Jämtland nu i sommar… Nu när det blir varmt kommer länets allla 2-taktare och V4:or fram. De äldre är oftast i renoverat fint skick, men det finns även många bruksbilar från åren 72-79. Man blir så glad, och har lust att hälsa på varenda V4- och 2T-ägare man möter. =)
I detta tillfälle önskar man ju verkligen att man hade hunnit få klart polisbilen. Men det får väl bli till nästa vår.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem