Många 96:or

  • Författare
    Inlägg
    • maj 1, 2002 kl. 12:20 #8525

      Normalt är det inte så ofta men ser 96:or ute i trafiken, åtminstone inte i mina hemtrakter. När jag i söndags skulle köra från Lund med min 68:a kom det upp en V4 bakifrån, som sedan följde mig några kilomter. När jag kommer tillbaks några timmar senare hammnar jag bakom en väldigt fin 69:a. Och när jag igår var ute och körde igen stötte jag på en 61:a….

        Anonym
        maj 1, 2002 kl. 19:07 #63776

        Du skulle ha kommit upp till Jämtland nu i sommar… Nu när det blir varmt kommer länets allla 2-taktare och V4:or fram. De äldre är oftast i renoverat fint skick, men det finns även många bruksbilar från åren 72-79. Man blir så glad, och har lust att hälsa på varenda V4- och 2T-ägare man möter. =)

        I detta tillfälle önskar man ju verkligen att man hade hunnit få klart polisbilen. Men det får väl bli till nästa vår.

          maj 3, 2002 kl. 19:52 #63777

          på öland möter man 95 o96er varje dag

            maj 3, 2002 kl. 22:39 #63778

            Jag borde kanske flytta dit…

              maj 4, 2002 kl. 19:22 #63779

              På Öland bör man noga tänka efter vad man säger och gör, annars blir man inte tagen på Alvaret. Ha – F’låt, den var sliten va?

              Men den här då:

              OLW och Estrella lanserar nu alternativet till dippsås. ”Ät dina chips med den nya goda hallandsåsen!”

                Anonym
                maj 4, 2002 kl. 21:51 #63780

                GAAAH…

                  maj 4, 2002 kl. 22:44 #63781

                  Se´n finns det ju den berömda Linderödsåsen också!

                  /Krister

                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.