Populärt ämne: Balans axel glapp.
- Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 2002-05-16 19:32 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / Populärt ämne: Balans axel glapp.
Hej.
Har just tagit isär min 1700 cc och insett att jag måste byta lager.
Har 2st balans axlar, som ser nästan lika ut, olje spåre ”slutar” mitt under kilen, skall det göra det eller är båda axlarna slut?
Är det någon som har lager på hyllan och ev en fräsh axel.
:confused:
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem