sidan laddar långsamt

Forum / Övrigt / Off Topic / sidan laddar långsamt

  • Författare
    Inlägg
    • september 22, 2002 kl. 19:12 #8872

      är det fler än jag som har problem att komma in på saabklubbens sidor?

        september 22, 2002 kl. 19:50 #65929

        Ja, jag har också problem ibland.

        Saab 96 -61 Saab 97 -72 Saab 900 -95

        Jag ber om ursäkt för eventuella stavfel, jag är dyslektiker
        Magnus E

          september 23, 2002 kl. 08:38 #65930

          Hejsan!
          Huvudsidan kommer alltid blixtsnabbt, men när man skall runt bland ämnena, kan det vara väldigt skiftande. Ibland går det snabbt och ibland trögt. Det är min uppfattning.
          M.v.h ”Tobbe”

            september 23, 2002 kl. 16:46 #65931

            Teknik, teknik….

            Jag håller med om att Anslagstavlan tidvis är trög. Idag var dessutom sidan nere under en längre tid.
            Jag har givetvis bett att få ett svar av leverantören om orsaken till dels trögheten, men också det faktum att servern var nere under några timmar.

            Jag har avaktiverat en funktion som har till uppgift att snabba upp Anslagstavlan lite grann. Möjligen är det det som ironiskt nog sinkar Anslagstavlan. Det är ett sk ”PHP-skript” som kallas för UBB-accelerator. Jag är en glad amatör och kan alltså inte med säkerhet bestämma orsaken till problemen. Låt se om denna åtgärd snabbar upp det hela i avvaktan på ett mer vetenskapligt svar.

            Ett antal arbetsgivare runtomkring i vårt avlånga land är säkert glada att Anslagstavlan var nere en stund…

              september 26, 2002 kl. 14:49 #65932

              Är det någon som märkt en förändring i prestanda på Anslagstavlan sedan i måndags?

                september 26, 2002 kl. 15:14 #65933

                Ja! Det går utvilsomt mye raskere nå!

                Lars Fr.
                Sesongen er snart slutt….. Snart begynner vinterdvalen for totaktslyd. Gleder meg til våren!

                  Anonym
                  september 26, 2002 kl. 15:41 #65934

                  Hej!

                  Ja det stämmer, det går betydligt snabbare att ladda nu.

                  Tack för ett bra jobb med denna sida förresten!

                  Hälsn
                  Daniel

                    september 28, 2002 kl. 10:07 #65935

                    hmmmmm…. ja jag kommer in på sidan igen!!

                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.