sidan laddar långsamt
- Detta ämne har 7 svar, 7 deltagare, och uppdaterades senast 2002-09-28 10:07 av
jlarsson.
-
FörfattareInlägg
-
Teknik, teknik….

Jag håller med om att Anslagstavlan tidvis är trög. Idag var dessutom sidan nere under en längre tid.
Jag har givetvis bett att få ett svar av leverantören om orsaken till dels trögheten, men också det faktum att servern var nere under några timmar.Jag har avaktiverat en funktion som har till uppgift att snabba upp Anslagstavlan lite grann. Möjligen är det det som ironiskt nog sinkar Anslagstavlan. Det är ett sk ”PHP-skript” som kallas för UBB-accelerator. Jag är en glad amatör och kan alltså inte med säkerhet bestämma orsaken till problemen. Låt se om denna åtgärd snabbar upp det hela i avvaktan på ett mer vetenskapligt svar.
Ett antal arbetsgivare runtomkring i vårt avlånga land är säkert glada att Anslagstavlan var nere en stund…

september 26, 2002 kl. 15:14 #65933Ja! Det går utvilsomt mye raskere nå!
Lars Fr.
Sesongen er snart slutt….. Snart begynner vinterdvalen for totaktslyd.
Gleder meg til våren!Anonymseptember 26, 2002 kl. 15:41 #65934Hej!
Ja det stämmer, det går betydligt snabbare att ladda nu.
Tack för ett bra jobb med denna sida förresten!
Hälsn
Daniel -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

