9000 Talladega
Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / 9000 Talladega
- Detta ämne har 14 svar, 9 deltagare, och uppdaterades senast 2014-12-28 14:01 av
andreastic.
-
FörfattareInlägg
-
Det gjorde jag också men till slut tog förnuftet (?) över och jag slog till.
Känns rätt med tanke på bilens bakgrund då den varit i samma familj i över 20 år.
De har skött om den på bästa sätt och den skall heller inte ha rullat vintertid.
Lite rost finns såklart men inget värre än att det går att fixa.december 6, 2014 kl. 16:16 #200112Koka ner 80-talet till en bil och detta är vad du får! :race
96 V4 1975 ”Bollen”
@Saabmicke wrote:
Har införskaffat mig ytterligare en Talladega. Dess bilar måste räddas för eftervärlden och den här känns helt rätt.
Instämmer med citat ovan. Vilket fint klipp du gjort :AP
Den blir ännu snyggare med nya reflexrampendecember 22, 2014 kl. 14:48 #200392Gött att denna kommit till rätt ägare! Skall bli kul att se arbetet (som jag vet kommer hålla hög klass!!)
december 26, 2014 kl. 10:35 #200436Kul att du också skaffat Talladega, dessa röda Talladegas är lite intressanta. Normalt marknadsfördes ju 9000 talladega med svart lack med röda stripes men det finns ett antal med röd lack och TA i regbeviset.
Jag ska försöka komma med min 9000 talladega till er träff i vår i Höör.
@Jonathan – Jo, de är verkligen fina bilar. Har ju fem i samlingen nu, två svarta och tre röda.
Har ju sett en röd med svarta Talladega stripes så det blir att trycka upp några sådana.
Vore kul om vi kunde få till några Talladegor till träffen i Höör
@Andreas – Jo, det kanske bli en över till Dig så småningom…;)december 28, 2014 kl. 14:01 #200466@Saabmicke wrote:
@Jonathan – Jo, de är verkligen fina bilar. Har ju fem i samlingen nu, två svarta och tre röda.
Har ju sett en röd med svarta Talladega stripes så det blir att trycka upp några sådana.
Vore kul om vi kunde få till några Talladegor till träffen i Höör
@Andreas – Jo, det kanske bli en över till Dig så småningom…;)blir kanske en 9-5 aero-04 i veckan istället 😛
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.