9000 Tändningslås

Forum Övrigt Allmänt 9000 Tändningslås

• Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2004-09-02 19:12 av .
Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    anonymous
    Deltagare

Är det någon som vet hur jag får ut tändningslåset i en 9000 -88. Det sitter i ett rör och jag får bara in en tunn mejsel i hålet långt ner, det vil liksom ”glappa” 😡 men inte lossa.

// mas

hakan persson
    Deltagare

Hej!
    Man får använda en liten mejsel eller en svetstråd att sticka in i hålet undertill och samtidigt vrida på nyckeln,då känner man att spärren trycks in och då kan man dra ut tändningslåset.
    Lycka till.
    Mvh Håkan

anonymous
    Deltagare

Tackar, upptäckte det när jag sågat ut låset. Det funkade inte med att vrida på nyckeln – låset följde inte med (innanmätet). Men det är som vanligt med alla grejjor – tanken/funtionen är god när det är nytt, vilket ofta upphört när grejjen gått sönder.
    // Tommy the Mas

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng