95 med soltak

  • Författare
    Inlägg
    • Anonym
      maj 4, 2002 kl. 22:40 #8533

      http://www.mobile.de finns just nu en 95:a från 1976 med soltak till salu. Tillverkades någonsin dessa vagnar med hål i taket? Om någon vill se – sök på Saab v4 så hittar ni dit.

        maj 5, 2002 kl. 08:25 #63808

        Jag har aldrig hört talas om det.Kollade in bilderna på bilen.Snygg nyskick på den.

          maj 6, 2002 kl. 09:00 #63809

          Hej,
          Kul soltak, men knappast original! Dessutom verkar bilen vara ombyggd till årsmodell 71 eller tidigare med tanke på fälgar, kofångare mm.
          Visst ser den trevlig ut ändå!
          ///Harald

        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.