96-66 / Ekonomiplåt

Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / 96-66 / Ekonomiplåt

  • Författare
    Inlägg
    • december 21, 2002 kl. 08:40 #9090

      Hejsan!
      Finns den nedre delen av torpedväggen som ekonomidel ?
      Just nu så ser jag naturen genom golvet och baksidan av motorummet och jag tänkte begränsa utsikten till vindrutan 😮
      Har annars någon nått tips om hur man ”lappar” ihop detta hyfsat snyggt då det inte är tal om någon tokrenovering. :confused:

      Per/Haninge

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.