Ännu ett nytt 900i projekt ('92)

Forum Övrigt Projekt / Min bil Ännu ett nytt 900i projekt ('92)

Detta ämne innehåller 24 svar, har 4 deltagare, och uppdaterades senast av 2019-01-01 21:20.

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
  • Författare

Jo… Men den får nog rulla i vinter. Det ser ju redan ut som man målat med Hammarlack….

….och vilken kanonbil på vintern dessutom, finns nästan inget som slår en 900:a!

Jo, nog är det så. Det kommer värme extremt snabbt i dom.
    Jag ska ta in den nu å byta termostat och glykol så får den nog gå vintern ut om jag inte får tummen ur å gör iordning S:en som står….

Blev kanon med en bättre begagnad termostat (hade ingen ny hemma).
    Kylet fuktar lite men det ska nog klara vintern.
    Jag tänkte att bilen ska bli så pass bra/väl fungerande att jag kan sälja den.

Nu är torkarna fixade!
    I intervalläget levde torkarna eget liv eller inget liv alls…
    Efter ett reläbyte så funkar allt kanon.
    Nu är det inte många funktioner kvar att fixa tror faktiskt att allt funkar som det ska.

• Det här svaret redigerades 3 veckor, 4 dagar sedan av .

Janne Hagnell
    Moderator

Var glad att den inte har regnsensor. Min har tagit leva-sitt-eget-liv till AI-nivå…😬

Min sensor sitter i ögat….

Janne Hagnell
    Moderator

Min sensor sitter i ögat….

…där den ska vara!👍🏻

Andreas Falck
    Deltagare

Ser ut att vara fräsch ändå, min första og900i var lite mer urkig om vi säger så 😉

Ser ut att vara fräsch ändå, min första og900i var lite mer urkig om vi säger så 😉

Jo… Den är väldigt fin och osliten inuti. Bara tröskeldekore. Som är nött. Taket behöver jag fixa.
    Exteriört är den väl vad man kan vänta sig efter 3600 mil. Väldigt fin men inte mint. Det är ett hysteriskt bra ljus på bilen. Det går inte att jämföra med några av dom nästan nya bilar jag kört. Så med lite puts hoppas jag på nära lätt begangnat skick.

Andreas Falck
    Deltagare

Vad är det som sitter på bakluckan? Ser ut som ett fäste för nått? Är det den lagningen som är lite personlig för den delen har jag aldrig sett på en og900a.. 😀

Ja… Säg det….?
    Jag frågade säljaren å han sa att han var tvungen att få fast den plåt i rostfritt som han lagat hålet i hörnet med på något vis…. Då tog han ett handtag till en möbel. Bra kvalité då det inte rostat…

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.