Art-nummer på tändfördelare og900aero -84

Forum Modellspecifika forum OG900 Art-nummer på tändfördelare og900aero -84

• Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2017-08-29 23:23 av .
Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    joacim
    Deltagare

Hej!

Jag söker efter en tändfördelare till en 90016v-84 Aero, Vad jag har förstått så är det bara året 84 som fördelaren passar ifrån, Har en 900 Aero som står utan fördelare nu!

Någon vänlig som kan få fram Art-nummer på fördelaren, Eller om någon har en liggandes!

Mvh

M.Broberg
    Deltagare

Hej!

Jag är 99% säker att Bosch numret är 0 237 507 001

detta baserat dels på att jag hittade en sånn i min källare (har en -84 T16 med trionic så den gamla fördelaren ligger i…källaren)

dels på denna posten som jag screenshotade på mobilen

Om du inte hittat någon annan så kan jag tänka mig att sälja min. skicka ett PM bara

Screenshot_20170829-154951

• Det här svaret redigerades för 2 år, 5 månader sedan av .
    Bilagor:
    joacim
    Deltagare

Tack Broberg för ditt svar 🙂
    Jag hade Bosch numret för några år sedan och att det slutar på 001 känner jag igen ( Bilen har stått i 18år)
    Kollar upp numret och återkommer till dig 🙂

Mvh

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng