Avtagbart drag till 9000 CSE -96

Forum Övrigt Allmänt Avtagbart drag till 9000 CSE -96

Detta ämne innehåller 2 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av 2005-04-21 08:53.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare

lennart j.
    Deltagare

Hej,

Jag har ett fint avtagbart VBG drag till en SAAB 9000 CD liggandes och som jag vill avyttra. Finns det någon som vet till vilka andra SAAB-modeller detta drag passar, då jag har en vän som är intresserad att hitta ett drag till sin 9000 CSE -96.

Tacksam för alla svar.

Hälsningar

hakan persson
    Deltagare

Hej!
    Draget är samma,det är monteringssatsen som skiljer,mao de stagen som sitter ute i sidorna i bagaget,vet ej om skenan i reservhjulsbaljan skiljer sig.
    Mvh Håkan

lennart j.
    Deltagare

Hej Håkan,

Tack för ditt svar. Jag vet nu att det är monteringssatserna som har olika yttre förstärkningsstag. Montreingssatsen till 9000 CS finns fortfarande att köpa hos Saab-ANA i Thn !

Tack och mvh

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng