Backspegel Saab 900 -92

Forum / Sälj/Köp / Delar, köpes och efterlyses / Backspegel Saab 900 -92

  • Författare
    Inlägg
    • juni 26, 2026 kl. 13:47 #529428

      Hej,

      Råkade böja lite för hårt på backspegeln vid förardörren och någonting i plast sprängdes i tusen bitar. Öglan sitter kvar på själva backspegeln men det är delen som den ska fästa mot som är paj.

      Är det någon i Katrineholm med omnejd som har en backspegel alternativt den delen som pajade? Backspegeln som sitter på har värme och är el-manövrerad om det är till hjälp.

      Tack på förhand!

      / Tim

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.