Baklängesfilm från Anderstorp Historic 15/5 2011
- Detta ämne har 6 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 2011-05-20 18:18 av
lars-erik.
-
FörfattareInlägg
-
maj 17, 2011 kl. 17:30 #4035Känns lite puckat att lägga upp en racefilm under Allmänt men här kommer en iaf från tävlingarna i helgen.
http://www.youtube.com/watch?v=WlMHyi8UjUE
//Anders
maj 18, 2011 kl. 06:56 #27902Hej Magnus.
Jo tack, det gick bra till slut. På pappret var väl det realistiskt att slåss om 7-8 plats då startlistan uppvisade fem Cooper 970s, två Abarth 1000TC, en Mantzeltrimmad F12 och ett gäng Saabar.
Att jag lyckades bli tvåa båda dagarna efter ”Jaegervall” betraktar iaf jag som segrar och det var rätt svettigt ett tag men, som Eklund brukar säga, ”-En får inte ge sej”.
Tyvärr så verkade det vara lite dåligt med ”Saabfolk” på plats men jag hade iaf en pratstund med Ulf Andersson och Stig ”i diket ”Johansson.V4an lär dröja då motorn jag köpte av en viss 08-bo inte innehöll vad som utlovats i annons.
Det blev så att säga ett ekonomiskt bakslag i projektet.
Karossen är iaf iväg på torrisblästring hos http://www.isblaster.seHur går det med ditt projekt?
//Anders
maj 18, 2011 kl. 22:03 #27941Det är snygg körning, som sagt, med det tempot kunde man tro att det redan var V4 under huven.
Projektet väntar på kaross- och burjobb, växellådan är i princip komplett men gjutjärnshuset skall bytas mot ett al-hus. Motorn blir en resa för sig, jag startar från noll. Men klart är att det blir kortslag och enkelblås. Kort sagt, det är just nu en del jobb kvar…
/ Magnus
maj 20, 2011 kl. 14:46 #28004Tack L-E.
Hoppas det inte blev för stora skador i din motor.
Du får väl ihop det till Karlskoga?//Anders
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
