Baklängesfilm från Anderstorp Historic 15/5 2011

Forum / Övrigt / Allmänt / Baklängesfilm från Anderstorp Historic 15/5 2011

  • Författare
    Inlägg
    • maj 17, 2011 kl. 17:30 #4035

      Känns lite puckat att lägga upp en racefilm under Allmänt men här kommer en iaf från tävlingarna i helgen.

      http://www.youtube.com/watch?v=WlMHyi8UjUE

      //Anders

        maj 17, 2011 kl. 19:14 #27881

        Det gick ju bra, är du redan klar med V4an? 🙂

        / Magnus

          maj 18, 2011 kl. 06:56 #27902

          Hej Magnus.
          Jo tack, det gick bra till slut. På pappret var väl det realistiskt att slåss om 7-8 plats då startlistan uppvisade fem Cooper 970s, två Abarth 1000TC, en Mantzeltrimmad F12 och ett gäng Saabar.
          Att jag lyckades bli tvåa båda dagarna efter ”Jaegervall” betraktar iaf jag som segrar och det var rätt svettigt ett tag men, som Eklund brukar säga, ”-En får inte ge sej”.
          Tyvärr så verkade det vara lite dåligt med ”Saabfolk” på plats men jag hade iaf en pratstund med Ulf Andersson och Stig ”i diket ”Johansson.

          V4an lär dröja då motorn jag köpte av en viss 08-bo inte innehöll vad som utlovats i annons.
          Det blev så att säga ett ekonomiskt bakslag i projektet.
          Karossen är iaf iväg på torrisblästring hos http://www.isblaster.se

          Hur går det med ditt projekt?

          //Anders

            maj 18, 2011 kl. 22:03 #27941

            Det är snygg körning, som sagt, med det tempot kunde man tro att det redan var V4 under huven.

            Projektet väntar på kaross- och burjobb, växellådan är i princip komplett men gjutjärnshuset skall bytas mot ett al-hus. Motorn blir en resa för sig, jag startar från noll. Men klart är att det blir kortslag och enkelblås. Kort sagt, det är just nu en del jobb kvar…

            / Magnus

              maj 19, 2011 kl. 17:23 #27969

              Snyggt kört Anders, var kvar och såg loppet men åkte innan ni kom tillbaks från parc ferme
              Grattar nu istället :AP

                maj 20, 2011 kl. 14:46 #28004

                Tack L-E.
                Hoppas det inte blev för stora skador i din motor.
                Du får väl ihop det till Karlskoga?

                //Anders

                  maj 20, 2011 kl. 18:18 #28006

                  no probs satsar på Karlskoga

                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.