besiktningsprotokoll
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / besiktningsprotokoll
- Detta ämne har 8 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast 2010-11-12 19:17 av
bixprotman.
-
FörfattareInlägg
-
hey hey, projekt bilen min har under någon tid givetvis varit besiktigad och ur det senaste besiktningsprotokollet läser jag detta 😮 😮 😮
har inte själv besiktigat bilen någon gång så jag vet inte vad gubbarna på stationen säger om bilen…
ska självfallet ringa sbp och reda ut det hela men tills dess.vad fan betyder detta?! någon som har någon ide?
mvh
november 9, 2010 kl. 19:05 #179518Dom kanske inte hittade nån chassinummer skylt. BTW min viinter T16 gck igenom med blankt papper idag!!! jipiiee!!!
@bixprotman wrote:
@snurrbo wrote:
precis, lyckades innan reglerna ändrades besiktiga med skyddsbur.
även en reggad med t16 motor och nyare chassiet.
blev nog för mkt för stackarna 😉
Att regbesikta för skyddsbur är inge problem alls. 🙂
Precis. enda skillnaden som är är att koden numera är en annan…
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
