Bettan har blivit tjurig på mig

Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Bettan har blivit tjurig på mig

  • Författare
    Inlägg
    • juni 20, 2019 kl. 16:55 #460130

      Jag har en OG 900 T8 special -89.Som sagt den bara startar till typ 2 sek sedan dör den och går inte att få igång.Jag har inte gjort någon djupare analys ännu ,men gnista finns så dett lutar på bränslepumpen.Det stora blanka reläet till bränslepumpen luktar bränt.Finns det någon därute som her ett till övers att sälja.Hur mäter men enklast att man har bränsletryck från pumpen.Hlsn Janne

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.