Bettan har blivit tjurig på mig
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2019-06-20 16:55 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Bettan har blivit tjurig på mig
Jag har en OG 900 T8 special -89.Som sagt den bara startar till typ 2 sek sedan dör den och går inte att få igång.Jag har inte gjort någon djupare analys ännu ,men gnista finns så dett lutar på bränslepumpen.Det stora blanka reläet till bränslepumpen luktar bränt.Finns det någon därute som her ett till övers att sälja.Hur mäter men enklast att man har bränsletryck från pumpen.Hlsn Janne
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem