Bialitt 14/2?

Forum Lokalsektioner Saab Skånia Bialitt 14/2?

• Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 2013-02-14 20:32 av .
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    mats a
    Deltagare

Den 14/2 är det andra torsdagen i månaden och dessutom Alla hjärtans dag. Jag som varit bortkopplad från Saabklubben ett tag ska nu ta mig i kragen.

Tänker någon mer fara åt Gryttinge om torsdag? Jag har ju inget farbart med Saab-anknytning längre, men dyker upp gör jag. Blir jag själv?

Undertecknad och Kjell R. (från valberedningen) har kryssat för den dagen i almanackan.
    Kjell kommer att jaga en kassör. Nu blir det kanske ett stort manfall när jag skriver detta.
    Men vi behöver förnyas i styrelsen och kassörsjobbet är inte speciellt tungt i vår lilla skåneavdelning.
    Det blir inte så många verifikationer per år! Vem har lust att bli med i en trevlig styrelse?
    / S-A

mats a
    Deltagare

”The best laid schemes of mice and men / often go awry…” skriver Robert Burns. Så även med mina planer. Jag ligger dunderförkyld för ankar och tar mig ingen vägen.

Bengt Åkesson
    Deltagare

Tack för en trevlig afton på Bialitt! Det behövde jag verkligen mitt i allt elände.
    Bra att valberedningen hittat en ny kassör också.

/B

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng