Bilar sökes till Marknad i Södra Sandby 31/8
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2014-08-10 19:36 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Lokalsektioner / Saab Skånia / Bilar sökes till Marknad i Södra Sandby 31/8
Hej,
Söndagen den 31/8 arrangeras bakluckeloppis/marknad kombinerat med utställning av gamla bilar och traktorer, arrangören frågade mig om jag kunde
få hit lite gamla Saabar också. Själv är jag med i Saab Turbo klubben och utbudet av äldre bilar är inte så stort därför gör jag ett inlägg här i hopp om att någon
kan tänka sig en sväng till Sandby och visa upp bilen den 31/8. Jag (og900) och Anders Olofsson (og900) kommer att vara där men vi skulle behöva ett gäng till.
Alltid roligt att sparka lite däck, träffa folk och ta en fika. Hoppas att några kan tänkas åka dit!
Info om marknaden finns nedan.
hälsn/Magnus
31 aug kl 10-14 IK SödraDals bakluckeloppis, bordsloppis och diverse kringarrangemang
Plats/adress: Vattenpasset 8
Stad/by: Södra Sandby
Län: Skåne
Kommun: Lunds kommun
Plats kan hyras. Se nedan för mer information.
INFORMATION OM LOPPISEN:
Bakluckeloppis, bordsloppis med diverse kringarrangemang såsom bl a utställning av svenska veteranbilar och mopeder. Loppisförsäljning av innebandyprylar. Servering, korvförsäljning, lotteri och speedshouting. Maila för bokning av plats för backlucka 100 kr eller bord 100 kr eget bord 50 kr. Välkomna!
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem