Bilder och tips på portning av toppar Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / Bilder och tips på portning av toppar Detta ämne har 31 svar, 13 deltagare, och uppdaterades senast 2011-11-12 21:25 av rallysaaben. Visar 2 inlägg - 31 till 32 (av 32 totalt) ← 1 2 3 Författare Inlägg DanS november 12, 2011 kl. 21:24 #32156 http://www.topplocksverkstan.se/projektsaabv4.html Denna följde jag bra med bilder innan och efter Settings rally november 12, 2011 kl. 21:25 #32149 Instämmer Anders! Möjligtvis max 36mm på avgas. /Fredrik Settings Författare Inlägg Visar 2 inlägg - 31 till 32 (av 32 totalt) ← 1 2 3 Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne. Logga in Användarnamn: Lösenord: Håll mig inloggad Logga in