Blå inredning till saab 900

Forum Sälj/Köp Delar, säljes Blå inredning till saab 900

• Detta ämne är tomt.
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    wallero
    Deltagare

Ska byta inredning i min 900 så ja måste bli av med den ja har I min 900 1987 5 dörrars.
    Inredningen ä I nyskick .
    Dörrsidor I perfeckt skick samt golvmatta å knäskydd
    Golvmattan ä tvättad å kanon fin.. Inga fläckar..
    Vill bara ha 500kr för allt å vill bli av med det fort
    Framstolar å baksäte.

Bilagor:
    wallero
    Deltagare

Kan tänka mig å skänka inredningen men då måste det ske inom en vecka annars tippen..så trött på å slänga delar ingen vill ha,,,

Bengt Karlsson
    Deltagare

Hej. Jag håller verkligen med dig om att det vore synd att slänga en så fin inredning. Om några år kommer det troligen att vara stor efterfrågan på fina inredningar. Om du inte har möjlighet att lagra den själv så hoppas jag att någon annan som läser här tar hand om den. Vi är nog inte så många som läser på forumet flera gånger i veckan så vänta gärna ytterligare någon vecka så att fler läsare hinner se ditt inlägg innan det är för sent. Mvh Bengt

wallero
    Deltagare

Nu ä den borta iallafall fall det ä 3dje inredningen ja erbjuder gratis som varit perfeckt. Vill inte höra sen att det ä så svårt å hitta inredningar mm när man inte ens blir av med dom gratis. Tack för mig.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng