Bra 9000 på skrot

Forum / Modellspecifika forum / 9000 / Bra 9000 på skrot

  • Författare
    Inlägg
    • november 15, 2012 kl. 17:59 #6679

      Det kommer in en fin 90:à med 11000 mil. Bra dörrar bak och vänster fram.

      Mh

        november 15, 2012 kl. 22:04 #47626

        Vart då? :bh :IWS

        Ystad?
        Haparanda?

          november 15, 2012 kl. 22:36 #49674

          Kanske i Karlskrona……….. :wave:

            november 15, 2012 kl. 22:41 #49675

            Eller denna,

              november 15, 2012 kl. 22:43 #49676

              @källkan wrote:

              Eller denna,

              Anders det saknas en nolla på den modellen….om det inte sitter en bakom ratten… :ROLF

              Men du det är tips för den som söker gamla stereoprylar för i den 900:an sitter dessa sakerna. Och den saaben finns i Karlskrona kan vi förtydliga.

                november 15, 2012 kl. 22:59 #49678

                det är nog borta nu för jag var där föra veckan så var hjulen borta.
                Du se magnus jag kör bort bilarna på lastbilen.

                  november 15, 2012 kl. 23:02 #49679

                  To de …..

                  Folkan skulle inte pressas i alla fall så den glade skrotaren. Men Renaulten smackade han platt som en pannkaka! Fin klassiker annars.

                    november 16, 2012 kl. 05:19 #49682

                    Är man seriöst intresead så får man svaret via ett PM.

                      november 19, 2012 kl. 16:31 #49799

                      Gick till skrot mycket fort, prässades i fredgas.

                      //MH

                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.