Bra 9000 på skrot
- Detta ämne har 8 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 2012-11-19 16:31 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / 9000 / Bra 9000 på skrot
@källkan wrote:
Eller denna,
Anders det saknas en nolla på den modellen….om det inte sitter en bakom ratten… :ROLF
Men du det är tips för den som söker gamla stereoprylar för i den 900:an sitter dessa sakerna. Och den saaben finns i Karlskrona kan vi förtydliga.
To de …..
Folkan skulle inte pressas i alla fall så den glade skrotaren. Men Renaulten smackade han platt som en pannkaka! Fin klassiker annars.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem