Bremseslange
- Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2017-10-25 21:29 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Bremseslange
Hej!
273mm låter alldeles för långt och 174mm känner jag inte igen…?
Söker man lite verkar det som om 161 mm är det som gäller för yttre höger & vänster.
Tänk på att det är slang mellan karossen och bakaxeln också, så att ni inte blandar ihop dessa med de yttre.
Med vänlig hälsning
Andreas
9³ Aero SS -03, 9³ Aero Coupé -02, 900T16 Cab -89 & 900T8 -85 på garaget.org || Tech 2
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem