Bromsok
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2023-07-05 13:03 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / Bromsok
Hej blev lite konfunderad nu när jag skall renovera några bromsok
på den ena satt den solida gummipackningen ytterst och på den andra den med ”spår i” så min fråga är vad som är rätt
Roine
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem