Brytarlöst!

Visar 2 inlägg - 16 till 17 (av 17 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • november 12, 2007 kl. 20:45 #114481

      Kul att det snurra igång!
      Du måste montera fördelaren korrekt mot aktuella tändlägesmarkeringar med veven i rätt position, sedan vrider du hela fördelarhuset som på en vanlig fördelare.

      v4turbo wrote:
      ////nummret på fördelaren är 0237 304029 pgfu6////

      Sexan(6) i slutet, är det cylinderantal, eller???
      Min heter fyra.
      Hur många `pinnar` har den induktiva givaren?

      /m

      Ingen aning om sexan.
      En pinne per cylinder för den induktiva typen.

        november 13, 2007 kl. 12:31 #114503

        jo jag har monterat den enligt tändlägesmarkeringen på veven. men hur ska man vrida? när är det bra? mäta?

      Visar 2 inlägg - 16 till 17 (av 17 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.