Centrallås og900 sedan

Forum Sälj/Köp Delar, köpes och efterlyses Centrallås og900 sedan

Detta ämne innehåller 4 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av 2015-09-23 23:59.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare

reino
    Deltagare

Har en 900 sedan som saknar centrallås, och det är något jag gärna skulle vilja ha. Skulle det råka sitta ihop med ett larm så vore det ju toppen! Men som sagt ett centrallås till 900 sedan 2dr. Gärna med kablage till bakluckan, då det verkar saknas.

En komplett låssats till samma bil skulle varit trevligt att ha, då den nuvarande består av 2 olika nycklar. Egentligen en skitsak, men jag vill gärna ha samma nyckel till allt, dvs 2 dörrar, tändning, baklucka samt handskfack om det finns.

Skriv här eller skicka PM om just DU råkar ha det jag behöver. =)

//Mvh Sebastian

Regin
    Deltagare

Men som sagt ett centrallås till 900 sedan 2dr. Gärna med kablage till bakluckan,
    //Mvh Sebastian

Har tyvärr ingen sats till dig –
    men ett tips däremot.

Du måste förmodligen även ha hela handtaget bak från en bil med C-lås.
    Jag gjorde denna operation på min gamla rödluva –
    och upptäckte att just den (plast) delen till staget från C-låsmotorn, ja den fanns inte monterad från fabrik.

reino
    Deltagare

Aha! Tack som fan! Den vetskapen kommer underlätta när man väl ska fixa fram grejerna.

reino
    Deltagare

Fått tag på låssats nu. Bara ett centrallås nu så blir livet enklare. =)

reino
    Deltagare

Söker fortfarande centrallås till og900 sedan. Får jag bara tag på låsmotor med handtag, kablage och fäste för bakluckan så kan nog resten lösa sej.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng