Däck med vit profil 155-15″?

Forum Modellspecifika forum 95/96 V4 Däck med vit profil 155-15″?

Detta ämne innehåller 3 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av 2005-10-20 09:26.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare

freddan_1
    Deltagare

Jag undrar om någon vet om det går att köpa?
    Det finns har jag sett vita sidor som man klämmer fast fast det såg lite B ut tycker jag. Då kan det lika gärna kvitta.

saab v4-ever
    Deltagare

Jag har också letat en stund efter dylika, särskilt med tunn vit linje. Det finns 165/15 men 155/15 verkar svårt. 165/15 ser helt fel ut till trubbis tycker i alla fall jag. Jag har ett par gamla diagonaler (Trelleborg) som har helt rätt look. Om du hittar några radialer är jag också intresserad.
    Mvh
    ///Harald

freddan_1
    Deltagare

Var kan man köpa dem?
    Fast 165-bredd blir nog för trögstyrt för en 96 V4, eller har jag fel?

saab v4-ever
    Deltagare

165/15 funkar med 4,5 tumsfälgar till V4. Jag har sett de där med vit sida på ett antal bilmarknader bl.a. DAK-marknaden och i Ånnaboda. Just nu hittar jag inte länken. Nån annan kanske vet?
    ///Harald

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng