Den 25/8 Varvlopp
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Den 25/8 Varvlopp
- Detta ämne har 59 svar, 14 deltagare, och uppdaterades senast 2012-09-03 21:36 av
kallkan.
-
FörfattareInlägg
-
juli 21, 2012 kl. 21:25 #43962
Hellre 3 burkar än inga alls… Släng in den i handsfacket o kom hit med den :ROLF
juli 25, 2012 kl. 15:01 #46009Nu har jag varit o kollat och kört den 4 km långa grus sträcka som man på denna Saab- träff kan testa sin bil på utan att möta någon då vägen är avlyst för denna dag. Och den får helt klart godkänt av mig !
Även om man inte vill köra så hoppas jag många kommer för o titta och vara med ända. Korv o dryck försäljning finns ju så man inte behöver vara hungrig. Kanonfin omgivning inbjuder till god stämning!
juli 28, 2012 kl. 09:52 #46062Jag och bror kommer, fast han vet inte om det än ;).
Vi fick ett ryck och besiktiade våran isbil (är inte den bästa och vi räknade med 17 2or) och monterad båge och avsaknad av baksäte brydde dom sig inte om 😉 men vi fick bara 5st och dom är nästan klara.
Så et är dags för att ta ut och se om vi kan ha den hel hela vägen till iskörningen el skogen vill annat 😉Men jag vet inte om vi kommer med en bil som vi får turas om med att köra el 2 bilar.
juli 28, 2012 kl. 09:56 #46063En lite fråga bara, är det krav på besiktiade bilar eller räcker det att dom rullar???
juli 28, 2012 kl. 21:30 #44214@soulmannen wrote:
En lite fråga bara, är det krav på besiktiade bilar eller räcker det att dom rullar???
Tackar så mycket 🙂
Men hur var det med denna lilla undran?Jag menar ska det vara en full trafikduglig bil som är besiktiad, eller en vanlig bil som inte är besiktiad eller en folkracebil???
Vad är tillåtet och vad är inte tillåtet?Det går att köra med obsiktigade bilar men inga Folkracebilar.Helst gammla SAABar WW Hundkoja Volvo Opel —
Bara det finns trepuktsbälte och Hjälm.Körningen är fri, :race men när hjälmen är på så låt
hjärnan var kvar.Det blir ingen körning på tid.
Här är några bilder på vägen vi ska åka på, både rakt och kurvit.
Det går bra med 50tals stuk vit skota och slips.
Vi har en gränns på 20 bilar,som det ser ut nu så är vi 15st.
Är det någon som kan filma detta äventyr??? -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.