Efterlyses: Stulen 99 -84 i Karlstad
- Detta ämne har 5 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 2007-04-29 17:15 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / 90/99 / Efterlyses: Stulen 99 -84 i Karlstad
Under natten har min 99 -84 (2-dörrars) blivit stulen i Karlstad.
Önskar hjälp med att hålla utkik efter den.
Kännetecken:
Reg.nr. — —
Ljusblå (matt i lacken)
EMS-spoiler fram
SAABs ”stora” vinge bak
Plåtfälgar
(Finns nog en användare på detta forum som kan lägga ut en bild på hur bilen såg ut medan den fortfarande var fräsch.)
Tack Martin!
Bilen är nu återfunnen! Med en stor portion tur hittade jag bilen på en parkering i ett av ytterområdena i staden. Efter att polisen tittat på bilen så kunde jag köra från platsen.
Resultatet blev en skev passagerardörr, en ännu mer sönderbruten växelspak (trasig redan i förra inbrottet) samt mindre bensin i tanken.
Någon som råkar ha en rak dörr till salu?
Prata med Peter Engqvist han har hyffsat fräsh dörr
http://www.saabklubben.com/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=56776&page=1#Post56776
Saab 96 TT ´64, "Sportbulan"
Saab 96 TT ´65 "PruttIngvar"
Saab 99 GL ´83 "Tant Brun"
Saab 900 Turbo cabriolet ´87 "TureTurbo"
Saab 900i ´88 "Prins Charles"
Saab 9-3 SC, 2.0t ´09
Skämsbil:
Renault Zoe ´22
Kassör Svenska Saabklubben samt medlem i Bakrutans redaktion
har dörr i lejongult i norrlandstoppskick vad rostsituationen anbefalles
MV
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem