Efterlyses: Stulen 99 -84 i Karlstad

Forum / Modellspecifika forum / 90/99 / Efterlyses: Stulen 99 -84 i Karlstad

  • Författare
    Inlägg
    • april 29, 2007 kl. 12:19 #15951

      Under natten har min 99 -84 (2-dörrars) blivit stulen i Karlstad.
      Önskar hjälp med att hålla utkik efter den.

      Kännetecken:
      Reg.nr. — —
      Ljusblå (matt i lacken)
      EMS-spoiler fram
      SAABs ”stora” vinge bak
      Plåtfälgar

      (Finns nog en användare på detta forum som kan lägga ut en bild på hur bilen såg ut medan den fortfarande var fräsch.)

        april 29, 2007 kl. 14:41 #105814

        Jag spikar detta ämne.
        Biltjuvar och andra kriminella skall ges minsta möjliga spelrum.
        Helst en enkelt möblerad etta på cirka 8 kvadratmeter med gallerfönster.

          april 29, 2007 kl. 15:56 #105818

          Tack Martin!

          Bilen är nu återfunnen! Med en stor portion tur hittade jag bilen på en parkering i ett av ytterområdena i staden. Efter att polisen tittat på bilen så kunde jag köra från platsen.

          Resultatet blev en skev passagerardörr, en ännu mer sönderbruten växelspak (trasig redan i förra inbrottet) samt mindre bensin i tanken.

          Någon som råkar ha en rak dörr till salu?

            april 29, 2007 kl. 16:22 #105820

            Prata med Peter Engqvist han har hyffsat fräsh dörr

            http://www.saabklubben.com/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=56776&page=1#Post56776

            Saab 96 TT ´64, "Sportbulan"
            Saab 96 TT ´65 "PruttIngvar"
            Saab 99 GL ´83 "Tant Brun"
            Saab 900 Turbo cabriolet ´87 "TureTurbo"
            Saab 900i ´88 "Prins Charles"
            Saab 9-3 SC, 2.0t ´09

            Skämsbil:
            Renault Zoe ´22

            Kassör Svenska Saabklubben samt medlem i Bakrutans redaktion

              april 29, 2007 kl. 17:12 #105821

              Ingen orsak. Det gläder mig att du fann den.
              Anslagstavlans medlemmar kan säkert hjälpa dig.

              David G wrote:
              Tack Martin! —
                april 29, 2007 kl. 17:15 #105822

                har dörr i lejongult i norrlandstoppskick vad rostsituationen anbefalles

                MV

              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.